🎄 Zárva tartunk 2022. december 19. és 2023. január 2. között! A csomagok feldolgozását és kiküldését 2023. január 03-tól kezdjük meg, türelmedet kérjük majd⛄

Gyakran Ismételt Kérdések

Rendeléssel kapcsolatos

Miután rendelésedet elkészítettük, becsomagoltuk és az általad választott szállítási módnak megfelelően felcímkéztük és átadtuk a futárnak, kapni fogsz egy emailt, amiben megtalálod a csomagszámot, amit az adott futárszolgálat oldalán beírva máris nyomon tudod követni a csomagodat. Általában a kézbesítés előtt futár partnereink SMS-t, Viber üzenetet és emailt is küldenek a pontos kézbesítési dátumról és időpontról.

Amint lehetőséged van rá azonnal értesítsd kollégáinkat e-mailben és telefonon is, így mi ki tudjuk javítani rendszerünkben a hibás adatokat.

Amennyiben nem jelzed felénk, vagy túl későn jelezted, úgy nem tudunk felelősséget vállalni a csomag időbeni és megfelelő kézbesítéséért, esetleges külön szállítási díjat szükséges felszámolni egy esetleges újbóli kiküldés miatt. Megértésedet köszönjük és vedd fel velünk a kapcsolatot.

Amint lehetőséged van rá azonnal értesítsd kollégáinkat e-mailben és telefonon is, így mi ki tudjuk javítani rendszerünkben a hibás címet/adatokat.

Amennyiben már feladásra került a csomag, úgy felvesszük a kapcsolatot a futárszolgálattal, valamint tájékoztatunk, hogy a továbbiakban te kivel vedd fel a kapcsolatot.

Ha nem jelzed időben felénk a hibát és legrosszabb esetbe senki nem veszi át a csomagot, akkor rendelésed visszaérkezik raktárunkba. Újbóli szállítási díj és kezelési költség fejében tudjuk neked elküldeni az új, immáron helyes címre a csomagot.

Ha a rendelés során a megadott kuponkódod nem működik kérünk ellenőrizd az alábbiakat:

  • Érvényes a kupon lejárati ideje
  • Milyen feltételekkel lehet beváltani
  • Milyen termékekre vonatkozik
  • Akciókkal összevonható-e
  • Milyen összeghatárnál lehet beváltani
  • Milyen összeghatárig lehet beváltani
  • Hányadik vásárlás után lehet felhasználni
  • STB.

Amennyiben a fenti lista alapján érvényes és beváltható a kuponod, de mégsem tudod, vagy azt írja ki, hogy “a kuponkód nem létezik”, akkor írj elérhetőségeink egyikén.

Amennyiben meggondoltad magad és csomagodat még nem küldtük ki számodra, úgy vedd fel a kapcsolatot elérhetőségein vagy írj egy emailt a lemondástól.

Ha már a csomag elindult feléd, akkor két lehetőséged van, vagy nem veszed át a csomagot a futártól és az visszajön hozzánk, vagy átveszed és Te küldöd vissza hozzánk. Kérünk mindkét esetben e-mailben jelezd felénk elállási szándékodat!

starpilwax@starilwax.hu

Ha meggondoltad magad, akkor bontatlan és sérülésmentes termékeket, amiket még nem próbáltál ki és nem használtál 14 napon belül visszavesszük és 100%-ban visszaterítjük az árát. Kérünk előbb e-mailben vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot.

Azonban ha már kipróbálásra, felbontásra került a termék sajnos nem tudjuk visszavenni egészségügyi okok miatt, hiszen kozmetikai, higiénés termékekről van szó és Te sem használnál ilyen termékeket más után. Megértésedet köszönjük.

Ha csomagban vásároltál és csak egy termékünket bontottad ki, akkor a bontatlan termékeket visszavesszük és a bontott termék kivételével a többi termék árát 100%-ban visszatérítjük.

Nagyon sajnáljuk, mi mindent megteszünk, hogy megvédjük termékeidet, amíg megérkeznek hozzád, de sajnos időnként előfordul, hogy a szállítás alatt egyes csomagok megsérülnek.

Amennyiben csomagod megsérült, úgy kérünk készíts róla kibontás előtt és kibontás után is fotókat több szögből is, közelről és távolról is. Ha a csomagban a termékek is megsérültek azt is fotózd le. Ezeket a fotókat e-mailben küld el nekünk és részletesen írd le, hogy mi történt, mit tapasztaltál. Ezt követően megkérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal a panasz bejelentéssel, illetve mi is bejelentjük a kárt.

Továbbiakban természetesen kárpótolunk a kellemetlenségekért.

Amennyiben csak a csomagolás sérült meg, de a termékek épek, karcolás mentesek, nem töröttek és használhatóak, akkor nem tekinthető sérültnek a csomag és nem keletkezett kár, ilyen esetben a futárszolgálat egyből elutasítja a kérést, így nem keletkezik kártalanítás.

Ha a nyomkövetőben és a SMS/E-mail/Viber értesítésben is jelezték, hogy csomagod kézbesítve, vagy átvehető a csomagponton, de Te nem kaptad meg, nem vetted át, akkor elsősorban kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot amint lehet az adott futárszolgálattal és jelezd a problémát feléjük. Ők lesznek akik a leggyorsabban és a legkompetensebben tudnak Neked segíteni. 

Amennyiben nem tudtak segíteni vagy nem jártál sikerrel, úgy vedd fel velünk is a kapcsolatot és segítünk kinyomozni, hogy hova tűnhetett a csomagod, mi is felvesszük a futárszolgálattal a kapcsolatot.

Amennyiben további kérdések merültek fel benned, akkor első körben nézd meg részletesebb GYIK oldalunkat. Továbbá természetesen telefonon is állunk rendelkezésedre. Munkaidőben hétfőtől-péntekig 10:00 és 16:00 között szakértő kollégáink várják kérdéseidet ezen a számon: +36 70 360 7796

Szállítással és fizetéssel kapcsolatos

Házhozszállítás esetén
A munkanapokon 12:00-ig leadott rendelésedet már aznap átadjuk a futárszolgálatnak, amit akár a következő munkanapon átvehetsz. A 12:00 óra után beérkezett rendeléseket a következő munkanapon adjuk fel, amelyet a rendelés napjától számítva 2 munkanapon belül kézbesítenek Neked.

Átvétel csomagponton
A CsomagPontok nagy része hosszú nyitva tartással áll rendelkezésre, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag. A munkanapokon 12:00-ig leadott rendelésedet már aznap átadjuk a futárszolgálatnak, amit akár a következő munkanapon átvehetsz.

Mi a GLS futárszolgálattal és a Webshippy logisztikai közpottal állunk kapcsolatban és szerződésben, így számos szállítás mód közül választhatsz, melyeket az alábbi listában láthatod:

  • GLS Házhozszállítás 990 Ft-tól 2990 Ft-ig súlytól függően max 40 kg-ig
  • GLS CsomagPont 990 Ft-tól 2990 Ft-ig súlytól függően max 40 kg-ig
  • Foxpost Csomagautomata 990 Ft max 25 kg-ig
  • Packeta CsomagPont 990 Ft max 10 kg-ig
  • Webshippy Prio 1690 Ft aznapi kiszállítás 18:00 és 22:00 között max 10 kg-ig

Részletesen lásd az ÁSZF-ben

Személyes átvételre általánosságban nincs mód, azonban ha sehogyan sem tudod más átvételi móddal megoldani a rendelésed átvételét, akkor telephelyünkön megteheted, de fontos, hogy telefonon előre egyeztetett időpontban lehetséges csak, a csomag összekészítése után! Elérhetőségeinket megtalálod ITT.

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz a rendelésed leadásakor a pénztár oldalon:

OTP SimplePay Online Bankkártyás fizetés – INGYENES

Rendelésedet bankkártyával is kifizetheted az OTP SimplePay rendszerén keresztül, melyre a pénztár oldalról a rendelés leadásakor irányítunk át. Sikertelen fizetés esetén a gyantapatron.hu-ra érkezel vissza, és választhatsz egy másik fizetési módot, vagy újra próbálkozhatsz a bankkártyás fizetéssel. Az OTP SimplePay okos és biztonságos elektronikus fizetési szolgáltatás, amivel plusz költségek nélkül, ingyenesen vásárolhatsz a webáruházunkban. Regisztráció nélkül, egyszerűen fizethetsz, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Használhatod Visa, Visa Electron, Mastercard vagy Maestro bankkártyádat. Mi semmilyen bankkártya adatot nem tárolunk és kezelünk!

Utánvételes fizetés – kezelési díja +500 Ft
Csomagod átvételekor is fizethetsz személyesen a futárnak, készpénzben. Utánvéttel kért házhozszállítás vagy CsomagPontra való szállításkor az utánvét kezelés díja +500 Ft.

Egy adminisztrációs költség. A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték számodra. Éppen ezért az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések esetén ezt a díjat nem számoljuk fel.

Nem tároljuk és kezeljük a bankkártya adataidat
Bankkártyás fizetésedet az OTP SimplePay rendszerén keresztül végzed, így bankkártyád adatait nem a Starpil Gyantapatron webáruház oldalán adod meg és azokat az OTP SimplePay sem továbbítja felénk, mi nem látjuk, nem tároljuk azokat.

Megbízható, ismert fizetési rendszer
Már több, mint 8000 vállalkozás használja a Bariont online fizetésre. A OTP SimplePay rendszere a bankok weboldalain is használttal azonos biztonságot nyújtó SSL tanúsítvánnyal rendelkezik. Szervereit a Comodo 2048 bites TLS titkosítása védi. A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A OTP SimplePay szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

Pénzvisszahívási lehetőség
Amennyiben olyan tranzakció történt a bankkártyáddal, amit nem Te hagytál jóvá, vedd fel a kapcsolatot a bankod ügyfélszolgálatával. Minden banknak van visszahívási (chargeback) lehetősége az online kártyás tranzakciók során, így ha visszaélés történt, visszakaphatod a pénzedet.

Normál esetben minden webshop igyekszik ingyenes szállítási módot biztosítani, melyet bizonyos értékhatárhoz vagy rendelési mennyiséghez kötnek, hiszen így nagyobb mennyiségben és értékben értékesíteni, míg a felmerülő költségek csökkenek. Azonban vannak olyan termékek, mint a gyantapatronok és a gyantázás kiegészítői, ahol a nagyobb mennyiség és nagyobb értékhatár esetén a szállítási, csomagolási és kezelési díjak nem csökkenek, hanem növekednek, úgy hogy alapvetően alacsony árú termékekről van szó. Nagyobb a tömege és nagyobb a mérete, drágább szállítás, drágább csomagolás. Éppen emiatt mi igyekszünk a szállítási díjakat alacsonyan tartani és az adott csomag súlyától függővé tenni. Mi nem arról szeretnénk meggyőzni, hogy minél többet vásárolj, hogy ingyenes legyen a szállítás, mi arról szeretnénk meggyőzni, hogy olyan termékeket és annyit vásárolj amire szükséged van, jobb esetben akár kedvezményekkel is! Természetesen vannak és lesznek időszakos akciók, amikor a szállítás ingyenes lesz.

Termékekkel kapcsolatos

A roll-on avagy a görgőfejes gyantapatron egy a Starpil által szabadalmaztatott gyantázórendszer. Előnye, hogy gyorsan egyszerűen lehet vele nagy testfelületeket gyantázni, mindezt nagyon higiénikusan keresztfertőzések nélkül bárhol, bármikor. Továbbá kevésbé fájdalmas mint a hasonló szőrtelenítési módszerek.

A gyors és egyszerű gyantázás érdekében ajánlott a gyantapatron felmelegítésére automata melegítő gépet használni, ami egyenletesen a megfelelő hőmérsékletre melegíti. Továbbá elengedhetetlen kiegészítő a szőrtelenítő lehúzó csík, ennek segítségével távolíthatod el a gyantát és a szőrt a bőrfelületedről. A hatékonyabb gyantázási eredmények érdekében pedig ajánljuk a Starpil elő- és utóápoló készítményeit, melyek hozzájárulnak a bőr megfelelő regenerálódásához. A Starpil gyantákhoz nem javasoljuk hintőpor használatát.

A Starpil fejlesztette ki és szabadalmaztatta görgőfejes gyantázórendszert 1991-ben a világon elsőkén. Így minden tudás és tapasztalat a birtokában van, ahhoz hogy egy igazán prémium minőségű, de gazdaságos gyantapatront gyártson. Minőségi, ellenőrzött és természetes alapanyagokat használ a gyantapatronok előállítására, valamint állatokon sem tesztelik! A többi olcsóbb gyantapatronnal ellentétben az egyedi 30 évre visszatekintő spanyol receptúrájának köszönhetően nem tépi a bőrödet, a pihe-puha szőrszálakat is gyökerestől eltávolítja, csökkenti a szőrbenövést ráadásul igen takarékos, mivel egy rétegben is elegendő a megfelelő hatás elérésére, így akár két patronnal a teljes testedet szőrtelenítheted. A puding próbája az evés, próbáld ki a Starpil gyantapatronokat és meglátod első pillanatra szerelem lesz!

Általában 3-6 héten át kifejti hatását a gyantázás, azonban ez függ a bőrtípusodtól, a szőrzetedtől és attól, hogy milyen elő- és utóápolót használsz. A maximális hatás érdekében javasoljuk a Starpil elő- és utóápolók használatát valamint a szőrbenövésgátló szérumunkat is.

Egyéni preferencia és döntés kérdése. A borotválkozás ugyan gyorsabb de rendszerességgel kell elvégezni, valamint kiszárítja és felsérti a bőrt. A gyantázás a borotválkozásnál picivel időigényesebb módszer, viszont számos előnnyel bír. Például hosszan tartó, akár 3-6 héten át tartó hatása van, nem szárítja a bőrt, sőt hámlasztó hatása van, elkerülhetőek a szőrbenövések is. Továbbá elő-és utóápoló készítményeink tovább frissítik és regenerálják azt. Mi mindenképpen ajánljuk a gyantapatronos szőrtelenítést, próbáld ki neked hogy válik be.

Egyáltalán nem javasoljuk, hogy más eszközökkel, módszerekkel melegítsd fel a patront, mint az általunk ajánlott gyantamelegítő gép. Forró vízben figyelni kell az egyenletes melegítésre, illetve arra, hogy ne érje víz a gyantát máskülönben nem lesz hatékony, valamint megégethet. Ugyanez igaz a mikrohullámú sütőre is, nem megfelelően melegíti fel, adott esetben kifolyhat és sérülést okozhat. Ilyen esetben semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni a termékre! Javasoljuk inkább használd a jó minőségű, gyors és egyszerűen használható automata gyantapatron melegítőt.

Azt javasoljuk, hogy az előző gyantázást követően várj 5-6 hetet, amíg a szőrzeted megfelelő nagyságúra megnő, hogy újra hatékonyan tudd használni gyantapatronjainkat. Természetesen egyénfüggő, hogy gyorsabban nő-e a szőrzet, így azt vedd figyelembe, hogy a gyantázás, akkor fejti ki maximális hatását, ha a szőrszálak már visszanőttek és nagyságuk 0,5 és 1 cm között van. Így mindenképp várd meg amíg visszanő ekkorára. Továbbá fontos, hogy két gyantázás között semmiképpen se borotválkozz, tudjuk, hogy nagy a csábítás, de nem ajánljuk, mivel hosszútávon gyengíti a gyantázás eredményességét.

A gyantapatronos gyantázás gyengíti és elvékonyítja az erős szőrszálakat, valamint lassítja a visszanövekedést is. Azonban fontos tudni, hogy az elején, amikor még rutintalan vagy és nem tapasztaltad ki, hogy hogyan használd személyre szabottan, a Te szőrnövekedési irányodnak megfelelően a gyantapatront előfordulhat, hogy kisebb bőrirritációk felléphetnek. De ne aggódj, mivel ez teljese természetes és az utóápolóink pont ezért vannak, hogy regenerálják a bőrt és enyhítsék a kellemetlen érzetet.

Igen használhatod, de az intim területek és a lágy részek gyantával való szőrtelenítése nagy odafigyelést és rutint igényel, mivel érzékenyebb, kellemetlenebb lehet a lehúzás. Ezért az elején, amíg jól megtanulod a módszert, nem javasoljuk, vagy csak a bikinivonalat. Ettől függetlenül mindegyik termékünk kiválóan alkalmas ezen területek szőrtelenítésére is.

A szőrtelenítési és gyantázási módszerek nagy része kellemetlen fájdalomérzettel jár kiváltképp az intim és lágy területeken. A Starpil gyantapatronjait úgy alkotta meg, hogy a más gyantákkal és gyantázási módszerekkel ellentétben kevésbé kellemetlen és fájdalmas legyen. Az elején, amíg nem vagy gyakorlott és a bőröd sem szokta meg ezt a szőrtelenítési módszert, kellemetlenebb lehet számodra a gyantázás, de itt szeretnénk megjegyezni, hogy ne add fel elsőre, mivel minél rutinosabb leszel és minél többször szőrtelenítesz gyantapatronnal, annál jobban hozzászokik a bőröd és a kellemetlenség, fájdalom megszűnik. Az elején, amíg belejössz ajánljuk, hogy kisebb területeket kenj be gyantával és húzz le egyszerre, mert úgy kevésbé kellemetlen. Továbbá elő- és utóápolóink segítenek felkészíteni és regenerálni a bőrödet, mellyel a kellemetlen érzések tovább csökkenthetőek. Ha úgy érzed, hogy valamit nem megfelelően csinálsz és segítségre lenne szükséged, akkor keress bennünket bizalommal.